Szolgáltatások

Megoldásainkat magasan képzett és gyakorlott IT biztonsági mérnökeink támogatják a termékek kiválasztásától a tervezésen át az implementációig.

Szolgáltatások

Gyártói minősítéseink alkalmassá tettek minket arra, hogy az üzemeltetők oktatásával és távoli vagy helyszíni segítségnyújtással biztosítsuk megoldásaink hosszú távú és az eredeti célok szerinti működését.

A filter:max-nál minden megoldásunk mellé igyekszünk a legmagasabb szintű szakértelmet biztosítani. Az integráció tervezése, kivitelezése és az üzemeltetők oktatása, illetve támogatása minden termékünk esetében gyártó minősítésű mérnökök segítségével zajlik. Szolgáltatásaink rugalmasak és mindig partnereink igényeire szabjuk őket.

A támogatási szintjeinkhez irányadó SLA táblázat:

Minden szintű támogatás feltétele az adott termékre vonatkozó érvényes  gyártói támogatás/verziókövetés
Támogatás formája Alap szintű támogatás Emelt szintű támogatás Kiemelt támogatás Megjegyzések
Hibajegy kezelése három munkanapon belül két munkanapon belül egy munkanapon belül A hibajegy megoldásának kezdetére vonatkozó időtartam
Gyártói hibajegyek kezelése igen igen igen Szükség esetén a hibák megoldásához gyártói ticket nyitása
Értesítés új verziókról, patchekről igen igen igen Fontosabb javítások és új funkciók
Távoli támogatás igen igen igen Telefonon, emailen és távoli eléréssel az ügyfél által biztosított csatornán
Helyszíni kiszállás nem nem három munkanapon belül Alap és emelt szintű kiszállás esetében eseti díjjal igénybe vehető
Magyar nyelvű  dokumentációk elérése igen igen igen A filter:max által lefordított dokumentációk elérése, nem minden termékhez áll rendelkezésre